lördag 14 februari 2009

ja envis som synden, efter vem?


lika många kg som fisken väger, har jag gott ner!

ja det kan man undra, denna jävla diet har satt sig på huvudet, nu vill jag inte äta, vågar inte, hur hittar jag balans?Men nu e de 8 kg ner : ) vikten är där jag startade på bvc, men självklar ska jag ner lite till, jaja nog om de nu

bra dag? nja igentligen ja, men sen har jag mina hjärnspöken och så, de ställer till oro för mig och jag bygger upp senarie som kankse inte ens inträffar, sen blir jag på riktigt ledsen av något som aldrig ens hänt, men de känns ju i hela magen som jag har rätt. Oftast visar det sig att jag har helt fel!

alla hjärtansdag dagen är de idag med, jag har umgåts med nära och kära, försöker ända visa dom som betyder något för mig det oftare än en dag om året, men det är ju lite mysigare med en speciell dag, speciellt om man umgås med sin älskling, naaw! lite ledsen. Typ vi har ju julafton med en gång om året, och de gillar jag med.

nu ska jag se om jag finular ut hur jag raderar bilder från minniskortet på diditalkameran, för det är fullt nu, den e ju bara på engelska, tycker det är svårt då..


jag gillar trevliga männinskor
jag är blyg
jag är omtänksam


tack för en lungn dag
tack för jag klarar lämna viola till T
tack för mina vänner

hjälp mig få en lugn och skön dag imorgon med
hjälp mig vara positiv
hjälp mig få mer tålamod

puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar