torsdag 5 februari 2009

på salongen









jag är ju då lite bortskämd, råkar ju ha en bästa kompis som är frisör, och nagelteknolog : ) hom har egen salong, och där får jag tillbringa timmar ibland, fia vill prova nya saker på mig och ibland tror jag nog bara hon vill ha mitt sälskap, hehe








Idag fick hon ett återbud och snäll som hon e erbjuder son mig att få naglar, det blev skit bra!
som du ser ser mina fingrar ut som korvar, och vipps, har fia förvandlat dom t fingrar.
att bara göra en sådan sak för sig själv gör ju underverk, jag känner mig både lite ompysslad och fin. Jag är 23 år och ska unna mig själv att må bra och rå om mig själv lite mer, kanske ska sola en stund sen, det ska bli skönt!
jag har gott i beh i över två år, jag har vårdat mitt yttre som om de vore något du pissar på, men nej nu jäklar känns det annorlunda, jag mår bra idag, och idag tycker jag att jag förkänar att ha en avkopplande dag.
nu bestämmer jag ingen oro och ångest på hela dagen
puss kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar