måndag 23 februari 2009

Mia is back!




jippiii.. idag är jag glad, varit hos fia på morgonen fixat mina naglar, tog även violas med skit nöjd blev hon : ) tog varvet och shack matt och mq känns nästan som man kan de nu, inget nytt fast jag hittade ioförsig en snygg vår jacka, fast fia tyckte de va dum längd och att man fick fluff röv, hahaha vågar jag sattsa på den ändå? ska pröva den fler gånger med olika personer, har jag ingen egen smak? nja jo ibland, men ibland blir jag osäker.




såååå klart en latte på ritz också.. mmm ljuvligt god!




nu ska jag t khamn en runda med tobbe han ska ha nån kruka, jag hänger med, imorgon är det beh, halva tiden har gott då, urp va snabbt tiden går.




puss puss vi syns ikväll.




ps kollade gossip girl igår, fan gillar inte att jag gillar det men jag gör de, tycker dom lever ett flott liv med mycket skvaller och skandaler, hihihi! jag vill inte byta men kan gärna drömma mig bort en stund, eller drömma om att vara bloggaren gossip girl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar