söndag 22 februari 2009

lungt och skönt... äntligen

en hektisk helg, skönt på många vis tiden rinner ju iväg då, samtidigt som det kan bli lite rubbningar med mat, sov och stress med barnen. allting är ju enklast hemma igentligen. Stundvis har jag skrattat mycket, varit nöjd med tillvaron, men sen kommmer den den jävla oron, misstänksamhetn, jävla kontrollförlust kännslan tar över, den lägger sig som en dimma i min hjärna och går inte bort...

sen poff... e den borta en stund och poff... tillbaka..

vilda hade utbrott inatt när vi kom hem, jag hade svårt att hantera det, tror jag somande på soffan en stund sen efter bara in i sängen och deckade, jag blir ledsen när de blir så, jag tycker själv jag borde hantera det på ett bättre sätt, ta det lungt, va vuxen, men på något sätt är det enklare om jag inte är ensam, först va hon inte trött (nä eller hur) sen ville hon gå på toa, sen ville hon ha dricka sen va hon hungrig, och sisst ville hon sova i min säng.... blä hon brukar alltid få sova i min säng när jag typ vill överaska henne, så jag och hon ögr det till en mysig sak, jag vill ju inte göra beroende av det nu när hon är tre fyllda och alltid sovit i egen säng,

jag brukar säga att hon ska somna i sin säng, sen när hon vaknar på natten kan hon komma till mig.

ja ja ja.. sen har jagh min misstänksamhet, min magkännsla och det pisset som jag inte vet hur jag ska göra med, sen saknaden efter T, varit jätte stor i helgen, vet inte varför, men vi lyssnade på trubbadur på resturangen, först kom min och T låt en med kim larsen, fan va vi har skrattat till den : ) sen kom vildas pappas favvo låt en med peter lemark, då blev jag lite sorgsen i hjärtat!

fick träffa tyra idag, mmmmmmm vilken härlig tjej.. puss på dig mosters lilla!

har några livsfrågot för tillfället...
  • kan man sluta älska någon om man verkligen har älskat den personen?
  • kan jag äta utan att gå upp i vikt igen, och fortsätta gå ner?
  • varför är barnkläder så dyrt?
  • vilka kan jag lita på?
  • vad skulle jag göra utan mina vänner?
  • är fia en familjemedlem : ) Svar: JA!
  • kan jag fastna på internett?
  • Kan jag någonsin lära mig älska mig själv?

tack malin för du hörde av dig innan, satt presis i mina tankar, sen pling,pling ett sms från dig, jag ser framm imot att ses, jädra jag ska varva wii! : ) fan vilken bra blogg du har, ska försöka göra en länk nu eller va det nu heter, hehe....

jag är en bra tjej

jag är konon snygg

jag är varm och omtänksam

tack för en godkänd helg

tack för mitt hopp

tack för mina vänner

hjälp mig vara mer tacksam

hjälp mig njuta av varge dag

hjälp mig tycka allt jag skriver om mig är sant!

pussssssssss

1 kommentar:

  1. Nu fick jag ont i hjärtat! Jag hoppas verkligen att du en dag kan se det jag ser. Nu har vi precis börjat lära känna varandra & jag vill jättegärna vara din vän och jag hoppas att du kommer att känna att du kan lita på mig för jag är skiiiiiiitsnäll ;))) Tack åxå för att du gillar min blogg :)

    Kram å godnatt

    SvaraRadera