fredag 20 februari 2009

Fre, härligt!


kunde sova en stund idag, skoönt, sen ringer fia,

-Rast om en halvtimme!

-eee jag kommer


snabb tillsnyggning innan ritz, (snart får dom sponsra min blogg,jag nämner ju dom varje dag) : )

huuuuuuuuuuuuuuuuuuu jedana mig vad ledsen jag varit, men det känndes bättre sen när jag kom igång med att stiga upp och fixa mig, efter daten med min älsklings fia så skulle vi till andys, det var sånt soll där så jag tror jag hade getingar i huvudet, eller något efteråt var jag helt väck, fattade typ ingenting, glömde saker i kassan när jag handlade, först kom någon med mitt toa papper, hmm!! sen kom någon springande med mina tuggumi! hehe ja ja sem skulle jag kissa på maxi, då var de någon före som glömt spola, blä..


men jag och fia skulle in på shack matt och kika som vanligt med, det finns två affärer i stan vi kollar på det är den och mq, mins 4gånger i veckan. När vi var där började hon handla massa kläder till mina barn, hon är ju bara för härlig, hur många gör en sådan sak? kan inte beskriva hur glad både jag och mina barn blev, speciellt viola : )


sen på maxi fick vilda välja paket så det var nästan födelsedag idag kan hon säg, sisst hon fick paket sa hon att hon fyllde år och nu var hon 4, kul tjej de..


jag är trött nu, ska lägga ut lite bilder sen kolla tv, härligt


ps träffade malin på andys, trevlig överaskning, men det blev inte så mycket prat , mest skrik och döva öron barn på alla håll och glada mammor båda två som fick leka lite!

1 kommentar:

  1. :)) jag blev så snopen när du stod där.. så granner så ;)

    SvaraRadera