tisdag 3 februari 2009

men gud vad trött jag är!

naaaw orkar inte stiga upp mer om nätterna nu, det är slitsamt, skulle vilja sova en hel natt. men men min tid kommer nog... kännde mig aldides för trött för beh idag, hängde nästan inte med. trotts många latte och en powernapp har jag inte fungerat som jag ska...

skittt vad rädd jag blev kollar skit läskig film på 3an hide and seak! eller va fan den nu heter, hel skum, jag borde inte kolla på läskiga filmer när jag är själv, jag blir ju så rädd så jag inte vågar röra mig.

mitt mående börjar ändå bli bättre, jag känner mig faktiskt gladare och positivare, har nog accepterat att läget är som det är, har inte ens saknat T idag, och det är värkligen skönt. Frågade T om han kunde ta lillan en lördag i månaden, det ska han och det ska bli skönt ska försöka gå på bio, ut och dansa, umgås med mina vänner. Tack mig själv för jag frågade och tänker göra lite saker för min egen skull. det måste ju ändå vara bra för lillan att sova hos sin pappa någon gång.

nej nu e de dax att skriva jag e bra bok, jag började må bättre när jag började skriva de så jag vågar inte sluta med de : )

jag är en bra tjej
jag är positiv
jag är en härlig skit

tack för mina barn mår bra
tack för jag kan se mina brister
tack för bredbandet fungerar igen

hjälp mig må bra imorgon
hjälp mig känna tilltit
hjälp mig ha en bra dag

p&k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar