söndag 15 februari 2009

jiiipppiiiiii!!!!

wwiiiiii! två som följer min blogg, lycka de!

hmm ingen prestatiomsångest nu, hehe, bara vara mig själv, det fungerar bäst.

läser några andras blogger med, men nu har jag hittat favortiternas favorit, bloggen är rolig, spänande, spontan och jag känner igen mig själv i mycket pluss att denna människa som skriver bloggen har något som jag vill ha, ett lugn, ska se om jag me kan få det tillslut, hoppas!

vissa dagar är bättre än andra, just nu idag känner jag min mindre värdl, annorlunda och typ "tattare" nej ingen braig dag än så länge, tänkte att om jag spyr ut mig lite av det här på min älskade sida så kanske det avtar lite, det har fungerat förut kanske kan fungera igen.

hjälp för att ha och göra med en treåring, jag känner ju igen mig sjäkv som jag var i tonnåren, hihi.. från jätte glad till värsta utbrottet.

Vilda
-Nu älskar jag inte dig mer, nu ska jag inte komma hem mer.
sticker in på sitt rum, skriker jag är aaarrgggg!

två sec senare
Vilda
-mammmmmma,???
Mamma
-Ja vilda vad är det?
Vilda
-Vet du en sak?, jag älskar dig mest i hela världen.

naww! Söt hon är, nu säger hon kan jag BE och få hjälp med att klä på dockan,
nog bäst jag ställer upp annars flyttar hon.!

puss kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar