måndag 23 februari 2009

nervös!


pust... en viss doktor ringde t mig idag, handlade om något som inte är så himla aktuellt för tillfäligt men nödvändigt bokade tid tors 14.10


jag e så skraj, har gjort de innan nu göra jag de igen,,, öööösssssssss på bara össss på som karlsson säger när han äter sin kukkelimuck medcin.


nu har jag färgat mitt hår, hade sån jävulk utväxt, det störde mig, det brukar de inte göra, oftast brukar någon annan tala om för miog att de e dax att färja håret, och fia ´får typ tvångs klippa mig..


kollar på trean nu, handlar om diet, bantning, modeller pinn smala figurer som trippar omkrin, jag blir påverkad av det jag ser, hemsk att inte bara vara nöjd med att jag är frisk och har friska barn, nä helt plötsligt massa konstiga krav på livet och utseendet, sen kommer det ett inslag med barn som har ätstörningar : (


nja va e mina hemligheter, jag har ju deffinitivt en störning, PALLA! som någon skulle sakt, hoppas allting, alla beh, alla möten, alla tankar, leder mig till något bra, men jag hoppas jag tror, det bara måste bli så... jag känner mig lite positiv på nåt vis just nu, dagen har gott snabbt, men igentligen inte snabbare än någon annan dag, bara en kännsla! alla dagar har lika många min fast vissa känns som timmar!


dagens fundering/dilemma!


  • hur kan sladdarna till min lapptopp trasla in sig när den hela tiden står på samma platts, en jävla röra hela tiden, e det möjligt,att dom kryllar sig själv då.. hm tål att tänkas på!

puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar