måndag 9 februari 2009

måndag, bara en gång i veckan!

varje vecka är det måndag, jag har hört talas om måndagsjukan, måndagsångest, att det är den tyngsta dagen på hela veckan, men nej jag gillar måndagar, det betyder rutiner, och att alla är där dom ska va, min syrra är hemma, vilda är på dagis, fia e på salongen mormor är med hemma, det är beh, jumpa, baby cafe, rytmik, ja jag gillar det.....

har varit en hyfsad dag, var lite ledsen i mitten på dagen, men jag blir det ibland när allting kommer över mig, då blir jag ledsen, irriterad och självömkar en stund, men sen är det bra sen räcker det.

jag blir ju så förvirrad på T........ han spökar, ja fy fan!!

nu är det en månad sen jag åt, men jag har inte gått ner så mycket som jag förväntade mig, så jag vet knappt om det är värt det, men jag ger mig inte, har hittat ett nytt sätt att blanda drinkarna på...mmmm så gott... även med det tar jag en dag i taget.

T vill inte riktigt släppa taget om mig, jag ber honom säga att de e slut och att jag ska ge upp, han vill inte de, säger han tycker vi ska gå vöndpunkten klart och sen vet man aldrig vad som händer i frammtiden.. men va e de för jävla stil då, det är bara att hålla mig kvar på sträckbänken, rätt ruttet måste jag säga, fasen vet inte hur jag ska göra..

reser nog uppåt landet snaft, de ska bli skönt i så fall, massa snö där ,med. saknar husbilen, det var frihet.

jag e en bra mamma
jag är bra på att gå
jag är bra på att hålla vad jag lovar

tack för mina underbara barn'
tack för jag kan gråta så det går över
tack för hoppet

hjälp mig klara av morgondagen
hjälp mig vara tacksam
hjälp mig vara positiv

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar