torsdag 12 februari 2009

men herregud vad hände nu då?

jag som trodde jag började må bättre, men igår kväll och idag hela dagen har jag tänkt på T. började med att jag hörde den jävla låten igår...

jag vill kasta loss bla bla bla.. lära mig slåss... ja då började jag tänka på honom och sakna honom. trodde de skulle vara övergående men det har nästan bara blivit värre, efter mötet ikväll har jag gråtit massa, skickat två sms, bara för att berätta för honom att jag är ledsen att det blev som det blev, och att jag saknar honom, det känns tungt imellanåt att inse vad jag har gjort...

skit skit skit skit skit skit skit skit skit osv.

nu ska jag försöka fokusera på det som är bra, kankse kolla lite på tv och slappa, väntar på att viola ska vakna igen så ska vi mysa lite, hon ska äta sen ska vi sova för natten, tror hon ska sova inne hos mig inatt, jag känner att jag vill det, hon är så varm och go att sova brivid, hon luktar så härligt min lilla viola..

jag är bra på många saker
jag är bra på att vila
jag är en snäll kompis

tack för möte
tack för barnvakt
tack för dagen är slut

hjälp mig leva morgondagen fullt ut
hjälp mig se allt fint jag har
hjälp mig ta det lungt

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar