lördag 28 februari 2009

barnledig..

ikväll är jag barnledig, känns lite skumt faktiskt, men jag passar på att pass älsklings tyra då. Mormor kusin matida och lillasyster olivia med är här : ) värsta kollektivet, mysigt!

har haft en super trevlig kväll hos fia och tobbe, tack!

dom andra försöker sova och datan är presis brevid, tangenterna låter mycket, oo skit nu ringde de med i alla tele, måste svara.....

det var lotta, tydligen nåot srul med filles bror, någon har sparkat sönder dörren, hmm va händer, men varför ringer dom tll sandra? kan tyvär inte skriva mer nu, hade gärna velat, e skriv sugen, hihi

jag är värdefull
jag är betydelsefull
jag är ärlig

tack för mina vänner
tack för mitt mod
tack för min familj

hjälp mig släppa taget
hjälp mig ge kärlek
hjälp mig ta imot kärlek...

ps föresten är skit glad för ett härligt mail jag fick innan av en tjej som läst min blogg! WIIIIIII!!! tack för mailet och hjärtligt välkommen åter..

puss och kram till er som jag bryr mig om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar