torsdag 26 februari 2009

underbara oss

dans med bebisarna var lyckade, den går snabbare och snabbare, första gången en timme, sen var de 40min nu är vi nere på 30min, vi får väl se om vi hinner komma dit sista gången innan det är slut : )

sen fika på ritzet, jag köpte bara en latte som vanligt, snart blir jag väl portad, tar upp bästa plattserna med minst betalat!hihihi skit va pinsamt om dom säger till.

som vanligt var det trevligt att träffa syster och malin, bla bla bla, inte en tyst stund, känns bara som frågor bubblar, så mycket hon gjort som jag med gjort, sen alva och vilda har ju med de så likt igntligen, wwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

sen kom lilla fis fia och hälsade på i sin rast, skit skoj att hon med fick träffa malin, fia är alltid enkel att ha med hon e typ socialt anpassad och brukar komma med roliga komentarer eller något nytt spännande va kan sätta tänderna i, ja hon e bara fias fia helt enkelt, ingen annan.

var hos doktor med oj oj oj oj oj , är du man och läser detta ta då en tyst min och va tacksam att du slipper gå igenom vissa kvinnosaker! blä!!! det skulle jag nog överleva om jag slapp.

på tv nu e de sex in the city, carry röker, fan va osmakligt måste jag säga, innan tyckte jag det såg snyggt ut, nu tycker jag det är snyggt att inte röka SKÅL för de : )

just nu denna min är jag lite ledsen tänker på T, borde jag gå vidare nu, har jag för brotttom, har vi en chans om jag väntar på honom, hm ja vem fan vet, inte jag ibland blir jag bara så trött på de, på han ska hitta kärlek t sig själv, men ja då kanske vi skulle väntat med att skaffa barn och förlova oss, men men den som lever får se, endag i taget, de e väl mitt favorit hat utryck tror jag, det är så sant som de e sakt, en dag i taget klarar jag ved som hälst, fast ibland en timme i taget kanske.

puss och kram för mina vänner och för mig själv!

2 kommentarer:

  1. hahahaha ja som sagt vi kanske inte ens hinner komma hahaha tack nu fick jag skratta :D

    Gick det bra förut?? farbror DR.

    Krama om dig själv från mig innan du lägger dig för en stor kram ska du ha!

    SvaraRadera
  2. öööö an liten fundering... det diffar på 9 timmar. Kommentarerna. Ser det nu att när jag lägger in kommentaren så står det alltid 9 timmar mindre än vad klockan verkligen är..hm... WHY??

    kolla nu.. nu lägger jag in och min klocka står på 21.49

    SvaraRadera