fredag 27 februari 2009

vad ska jag bli när jag blir äldre....

nu ska jag lista några yrken jag förmodligen kommer att få, eller vill ha, eller hade passat mig som handen i handsken!

  • Prinsessa
  • prova vilket godis som borde finnas på marknaden, godkänna (jag har bäst smak)
  • vakna med the voice, hur kul verkar dom inte ha på jobbet då
  • åka land och rike runt och ge sveriges cafer betyg, inrednig, skönheten på stolar latten och sortiment.
  • körskolelärare
  • dektektiv
  • skvaller jornalist

ye jag får väl se vad framtiden har för mig

2 kommentarer:

  1. Keiren har verkligen ett hjärta av guld! :)


    hahahaha. Tycker princessa, körskolelärare och skallerjournalist passar dig alldeles utmärkt ;) Speciellt körskolelärare ;))

    SvaraRadera
  2. haha då ska jag åxå säga det till dig!! nejnejnejnej vänta att ta ut!! ;) Har förrästen fått tid den 19 mars för planering av "snoppasnoppaklippav". Vi kanske springer på varandra sen då, brukar ju göra det :))

    SvaraRadera