måndag 16 februari 2009

upp och ner ner och upp grisen gal i granens topp!!!


ja upp och ner hela dagen, idag har lillasyster fått nytt golv, vi bor i en trea i hjorta hodden : ) därav får lillasyster ha sitt rum i ett föråd! nja låter inte så trevligt, men det är faktisk riktigt mysigt, jag tror hon gillar det.


sen var vi klart på ritz, försökte fotta elme men han ville inte, fia van 25 kr på triss och vi sprang framm och tillbaka t tobaks affären och hämtade ut nya vinstlotter i hopp att vinna miljonen, för om fia vann miljonen skulle hon minsan köpa kläder till viola!


Och sen stötte jag på kära ida, så hon och macke var och lekte med oss tills Malin och cornelia kom hem till oss, cornelia är vildas storasyster och deras gemensamma nämnare är deras pappa, och deras pappa är inte i sina sinnens fulla bruk, så om inte jag och malin varit så bäst hade dom inte ens fått lära känna varandra, nu ger vi dom möjligheten till det, samtidigt som vi jobbar i stegen...


Nu Huvudvärk!!!!!!


Middag till vilda och macke, pytt i panna...


en timme senare


middag till vilda och cornelia, köttbullar makaroner...


sen gjorde jag milkshake till macke och vilda, mammorna fick super gott kaffe!


nu ska jag plocka med disken, sen skriva jag e bra bok...


"dagens upptäkt om mig själv är att jag är blyg och osäker!

1 kommentar:

  1. Garderober är till för att fixas till barnrum ;) Kommer bli skitbra!

    Nu tar jag natten. Godnattkram på dig ända från valjeviken

    SvaraRadera