tisdag 17 februari 2009

stackars liten

jag är helt slut ikväll, börja dagen med att lillasyser får en spruta i varje ben, stackars hon blev jätte ledsen.

sen en fika på ritz så klart, ljuvligt! pratade lite bissnies : )

Farmor hämtar lillasyser sen drar jag t k stad på beh, först enskillt samtal kl 2, sen mellan 4-7 grupp, phu vad seg jag blir i huvudet efter så lång tids allvar.

direkt efter de hem till syster på kalas, där väntar mina barn, några släktingar och massa härliga vänner, det var trevligt varje min men fy fan vilket liv vi kan föra, hehe alla pratar i mun på varandra, barnen springer upp på väggar och tak, ja helt underbart så länge det inte är hemma hos mig, hehe

skiit känns sjukt min lilla syster är 20!! Wow jag minns ju när hon föddes, jag hatade henne då, ända tills jag såg henne : )

jag ville att hon skulle heta Anna Jönnsson, men ne de blev sandra olofsson.jag älskar henne så mycket, om du läser detta så puss till dig och din familj, ni e bäst, puss puss puss t mosters lilla me!

ne ärligt nu orkar jag inte skriva mer iväll. ska lägga upp lite dags bilder......

jag är en bra syster
jag är en god vän
jag är trevlig

tack för min beh
tack för jag fick sjuts
tack för det gått bra med mina barn idag

hjälp mig känna ro
hjälp mig göra det bästa av morgondagen
hjälp mig göra rätt val

puss

1 kommentar:

  1. tack vad snällt sagt! Nu gjorde du mig jätteglad :) Hoppas du gillade Dirge of november... ME LOOOVE like crazy!
    jag gillar dina 3 jag, tack och hjälp som du skriver längt ner i flera av inläggen.
    Sov så gott.

    SvaraRadera