måndag 16 februari 2009

uuuu!!

just nu bara gråter jag, gråter gråter gråter, vill liksom inte ta slut, därför testar jag återigen att skriva ner det, så kanske det försvinner för denna gången, jag är ledsen för jag saknar T, faaannnnn jag ville ju inte att de skulle bli så här, jag är ju skit ledsen, kan det vara någon mening att förlora den man älskar? varför måste de vara så.

"jag har aldrig hört talas om någon som slutat älskat. Du sa du älskade mig lika högt som dina barn. Att jag var din tjej.Ditt allt. Vad bettyde det? Tydligen var det bara ord, hade du visat minsta kännsla hade jag kankse tvivlat och trott på dig. Men du bara väljer bort mig ur ditt liv. jag hoppas för min egen skull att du inte ändrar dig. För jag vet inte hur jag ska hantera det då. jag fattar ingenting."

T svara
"Jag orkade inte mer"

fan jag pallar inte ed mig själv just nu

1 kommentar:

  1. Bra att du skiver av dig skiten!! Ut med skiten!! Tänk vad mycket man bär på som inte andra ser. Styrkekramar till dig ikväll!

    SvaraRadera