onsdag 25 februari 2009

bombad i skallen

pust hu känner mig helt slut ikväll, somnade som ett litet barn vramför tv när vilda hade lagt sig, vaknade vid 10 igen, känns skummt, tänkte nu sombar jag aldrig senare, men jag känner mig ändå jätte slut.

en bra dag, med Khiren, Alva, Freja Malin, syster och baby tyra.. och mina små töser med! dagen: Bla bla bla, blöjbyte, bla bla bla, kaffe, bla bla bla, tele ringer, bla bla bla, -ja vilda va e de?, bla bla, assgarv, bla bla, asgarv!!!! osv mm tror jag gör mig enkelt förstådd så här, iallafall om du e kvinna, eller varit med oss och babblat en stund någon gång. : )

blev en liten miss med fia idag, guuuuuuud vilket dåligt samvete jag fick då, påvägen hem så var jag och vilda sugna att hitta liten present till henne, hittade söta strumpor, vad ståd de? hm darling och sötnos, jajaja dom var som man skulle ge sin tjej på alla hjärtansdag, men hon är min bästa vän så dom fick de bli. gick inom salongen där hon satt i fotvård och vilda lämnade stolt över dom!

Tack snälla lilltjockis freja för jätte mysiga kläder ( varma hälsningar från viola) viola sparkade kvikt av sig sina brallor hon hade på sig och ålade i ett par av frejas, satt som en smäck, och passade underbart i färgerna till snygg bodyn gudmor köpte.

har även haft diditalkameran med mig hela dagen, dock utan minneskort, så det blev typ blankt, fånga freja på en bild men jag vet inte ens hur jag för över om dom ligger på kameran : (

jag är en bra mamma
jag är en omtänksam vän
jag gör mitt bästa

tack för en bra dag
tack för lung och ro
tack för jag har gott mycket idag

hjälp miog göra rätt val imorgon
hjälp mig äta lite kött
hjälp mig sänka kraven på mig själv.

tusen varma kramar Mia

4 kommentarer:

  1. nu testar jag om jag kan kommentera ...

    SvaraRadera
  2. nu har jag äntligen läst i lugn och ro ;) Kul att kläderna passade. Inte lätt att va rund om magen..haha

    SvaraRadera