fredag 27 februari 2009

lilla mamma

nu ringde min mamma mig, hon hade dåligt samvete, för många saker hon gjorde mot mig när jag var liten, nämner inget för hennes skull, men det känndes ändå som en lättnad att jag inte inbillat mig, hon tror att hon är skyldig till mina störningar : ( nej lilla mamma så e de inte... jag blev som jag blev, när jag inte blev som jag skulle!

bitar hur det var börja falla på plats, på beh kallade dom mig maskrosbarn, måste googla de snart.

Malin med halv familj varit på fredags mys! supertrevligt, vilda och alva är ju typ bästisar, hihi..
ja då e nog viola och freja med det fast dom tänker att dom är det.

uuuuuuuu känner mig seg på att skriva ikväll, så fort barnen somnade kom saknaden av han. piss i piss med då. vill bara glöma det nu, men det är så svårt att förstå allting, jag vet liksom att han e min Kärlek med stort K, och jag vet att han vet att jag är hans, vi känner det båda två, kanske därför som han inte har någon panik, för han känner tillit till att det blir vi igen, ja ja fan jag fattar ingenting som vanligt, nu chattar jag me fia lite, och spanar på bloggs. ska läsa malins med nu hon lägger ut bilder på barnen som ryktesvägar ska vara helt galna.

jag är en bra människa
jag förtjänar att må bra
jag är fantastisk

tack för skön fika stund
tack för mitt mod
tack för jag är drogfri

hjälp mig se det som är bra i livet
hjälp mig gå vidare utan T
hjälp mig hitta min inre frid

kyss o puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar