söndag 1 februari 2009

Festa nykter!

I helgen har jag festat nycker, det var kul faktiskt. kände mig lite vild och galen, som förr i tiden! släppte taget om mig själv ovh min självkontroll. Det var avkopplande att skratta dansa och bara löjla sig, visst hade det varit änu roligare om någon annan med varit nykter, men de gick. Jag Mia Olofsson klarade det!

Idag mår jag bra, just nu känns det som livet leker och jag har alla möjligheter framför mig. jiiipppiiii!!

Hmm hur går det med T, ja just nu känner jag bara skit samma, orkar inte bry mig , jag förtjänar att må bra nu och e det utan honom så får de vara så.

det pirrar i magen. viiii!

De som gått före har kanske rätt ändå, tiden har sin gång, tiden läker alla sår, låt tiden avgöra, den som väntar.... ja ni kan dem säkert, men kanske det är så ändå, och jag tror inte jag får mer skit än jag kan hantera, men vissa saker ska jag nog bara gå igenom här i livet, snart måste jag ha gått igenom det mesta tycker jag själv.

"att hitta meningen med livet är att ge livet en mening"

jag e en bra tjej
jag är klok
jag är snygg

tack för jag kan säga bra saker om mig själv tills jag kan tro på det
tack för att helgen gott bra
tack för sinnesrobönen

hjälp mig må bra
hjälp mig göra rätt val
hjälp mig se vad som e bäst för mig

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar