fredag 27 februari 2009

hells friday!

ledsen ledsen ldesen ledsen... trött på de nu. var e min positivitet, mitt goo, och min styrka att leva vidare, måst ju de, han vill ju för fan inte va med mig, men kanske de e de som jag börjat fatta att de spelar ingen roll vad jag gör vad jag säger vad jag vill han vill inte helt enkelt, jag satte stopp för det när jag mådde dåligt.

*det vi hade har försvunit* sms från honom

hur mycket grät jag inte då då när jag fick det sms, ush

jag har inte varit arg på länge, det är skönt, innan när jag var ledsen och räddd så var jag arg, men nu blir jag bara ledsen. jag hade sån jävuls illska som kunde skrämma iväg vem som hälst, nu stundvis känner jag bara otrolig sorg.

jag tror sorgen smittar av sig, dom dagar jag känner så här mycket stannar jag oftast inne, mest för att inte någon annan ska bli ledsen för jag är det, sen har jag svårt för att hålla en diskution för, plopp så e tankarna där igen.

en bild jag ser framför mig är när jag sitter på soffkanten och han ligger o kollar på tv, jag har stigit upp från sängen för jag hade redan lagt mig, inne i sängen låg jag och tänkte, tänkte på honom, hur mycket han bettyde för mig och hur nra han var, när jag sitter där på soffkanten så säger jag snälla T, sluta aldrig älska mig...!

han tar mig skrattar lite, tycker jag e söt, och säger Mia jag kommer aldrig sluta älska dig, du är mitt liv..

då säger jag, slutar du älska mig kommer jag vara ihop med dig ändå..

o skit jag gråter när jag skriver jag tycker det är skit jobbigt, varför varför...

kärleken tog ju inte slut för att vi slutade älska varandra, den kvävdes för vi älskade varandra för mycket, vi ville så väl, hade bara goda avsikter, sen började jag må så himla dåligt och lät det gå ut över honom, förlåt.

"sms till T
nu börjar jag tro jag är sinnesförvirrad igen, jag kan inte släppa taget. Kärleken tog inte slut för vi inte älskade varandra, tvärtom vi älskade sönder det vi hade. Jag vet att du inte är där. Jag förstår de. Men snälla försök för min skull då att ge mig något att hålla fast i. saknar du inte mig, tycker inte du vi hade roligt ihop, gillade du inte när vi åkte bilen och bara mös, kommer du ihåg i somras när vi boddde hos snadra och fille, eller i husvagnen, jag älskar dig, jag vill inte du ska säga det vi hade försvann"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar