lördag 28 mars 2009

Bröst=Dåligt samvete

Malins nybakade bröd, m m m det kunde vi äta med gott samvete sa hon, men efter en halv limpa har jag inte gott samvete, mer typ jäst samvete.

"En kväll när vilda ligger på mig och myser, så säger jag någonting och klappar mig på bröstet, jag säger jag har lite dåligt samvete. Då tar sig vilda på sina bröst och säger att när hon blir stor vill hon med ha dåligt samvete."

Nu är det så att jag ska slänga mig i soffan med Vilda, vi ska mysa, sen kommer mormor och Matilda hit en stund, jag ska gå på AA-möte. Det ska bli skönt, har inte kommit iväg på möte i veckan.

Puss

1 kommentar:

  1. barkbröd= helt okäj ;))

    Tack själv!! Måste säga att du har ett tålamod värd sin vikt i guld och även om det kanske inte känns så nu så blir hon bara äldre och allt blir lättare! :)får man väl hoppas i allafall. Tänk dig Hon och Alva när dom är tonåringar... hugahuga ;)

    SvaraRadera