onsdag 25 mars 2009

kräkas lite


I vanlig ordning är jag lite ledsen, det är inget farligt att vara det det vet jag , men det tar så på mig att gråta hela tiden,


  • saknar ju honom så mycket

  • saknar hans närhet på kvällarna

  • saknar hans jobbiga morgonhumör

  • saknar att han alltid skulle kolla på debatt

  • Saknar hans kram när vi skulle sova, och han axel jag somnade mot

  • Saknar hans sätt att tacktla mina knäppa upptåg

  • Saknar hans barn

  • Saknar alla våra bilfärder

  • Saknar hans läppar

  • Hans rakade huvud

Jag älskar honom!


urk, host spot, fräs, tvi blääää!!!!!!! Trodde fan aldrig jag skulle bli sån här lipsill, plus att jag tror jag är romantisk, fast jag har aldrig vetat om det.


1 kommentar:

  1. Hoppas det blir som vanligt igen nångång!! Kram

    SvaraRadera