fredag 13 mars 2009

Vilda Viola Colektion!


Jag har dock börjat sälja smycken som jag själv har "designat!" Det finns många liknade smycken men i vilda viola colektion, är det jag som valt orden, det som känns viktigt för mig.


På det här halsbandet står det SINNESRO och LEV & LÅT LEVA

väldigt suddig bild, önskar jag hade haft råd att hitta hyra en fotograf och tagit fotto gjort en brochyr, sen skickat ut till alla behandlningshem i sverige, det är de jag ska inrikta mig mäst på. Men jag får ta det lungt, har ett visst antal hemma, när jag sålt dem kan jag köpa felr, tiden får ha sin gång.


Men nu gör jag lite smyg reklam här på min blogg.

2 kommentarer:

  1. och snart kommer det visitkort :))

    SvaraRadera
  2. Åååå Malin har berättat om dina smycken o de är verkligen superfina o personliga!! Jag vill ha ett visitkort:))) Lycka till o jag gör oxå gärna reklam, bara att säga till:) Kram

    SvaraRadera