fredag 20 mars 2009

Ibland känns det bara så rätt


Att vakan idag var helt fantastiskt, viola låg jämte mig och log som bara hon kan. Det har kommit sig så att jag inte hade någon rullgardin i mitt sovrum när jag flyttade hit för snart två år sedan (rekord tid jag bott någonstan) och nu har jag blivit så van att börja dagen med att kika vilket väder det är, och älskar att vakna upp till solsken, så jag kommer inte sätta in någon rullgardin heller, för längre än sju lär jag inte få sova de närmasta åren : ) så varför inte vakna upp med solen, snön vinden eller va det nu kan vara då.


Igår började jag städa, idag fortsätter jag lite, sen är det dax att ta sin "trädgård" uteplats, har lust att skaffa något bekvämt att sitta på där i sommar. Har frågat Malin om inte de kan komma sen och ta med Alvas cykel, i det område där jag bor kör inga bilar så det är gött gött gött!


nu dricker jag kaffe, spanar kanske på dina sida och bara njuter!


kram

3 kommentarer:

  1. Heej Mia ..
    Har du fel tid inställd lr ? Kollar ju när du skrivit men detta skrev du inte 0.11 ?
    Hoppas du får en bra dag idag.. Saknar alla där hemma .. Puss Helena

    SvaraRadera
  2. klart vi kommer å cyklar.. :))

    SvaraRadera
  3. Gomorron:) Å ja vilken härlig morgon!! Ha så mysigt idag o hoppas solen är med hela dagen:) Kram

    SvaraRadera