måndag 30 mars 2009

Från soffpotatis Till Hurtbulle?





I förgår sa min mormor till mig, gud va snygg du är Mia, en riktig donna, du är jätte snygg verkligen! Nu är du ju en riktig hurtbulle, innan var du en soffpotatis. : ) hmm ja jag undrar med var alla uttryck kommer ifrån. Och JA jag va en soffpotatis, men jag va fan slut i psyke och kropp efter allt som varit, men nu är jag på benen igen! kanon!

Idag har jag Viola Käraste syster och Tyra tagit en promenad till falkvik för att hämta min milkshake, sen har jag och Viola påskpyntat och städat till vilda kommer hem från dagis, hon kommer bli såååååå överaskad och undra om häxan har varit här med.
I alla affärer vi kommer till så sägen hon
- men mamma titta påsk häxan har varit här med och lämnat massa godis,och fina saker, kommer hon till oss med tror du?

Igår fick vi påskägg av Fia.
  • Vildas var det massa godis i (det har varit slut och blivit påfyllt av Fia)
  • I mitt var det nötter från tasty house!!!! M M M (slut)
  • Viola fick två jätte bra haklappar som jag klär in hela henne i (inget kladd)
Tack älskade Fia!

3 kommentarer:

  1. Vad påskfint ni har det!!! Jag blir riktigt avundsjuk! Påskkramar från Stina

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt fat med hjärtat och de små kycklingarna! Jättefint!

    SvaraRadera
  3. men ååå va fint!! och tupparna va ju dösnygga!!! :))

    SvaraRadera