tisdag 24 mars 2009

Ingen runk pelle idag!






Dagens Ros
Malin och Alva för eskorten från stationen
Dagens Ris
Väder gudarna, nej tack ingen mer snö här inte
Morgondagens Förhoppning
Att Fia ska träffa oss alla tre
Vad är oddsen att samma sak skulle hända igen som hände samma tis, non skulle jag tro, så med bestämda steg travar jag mot stationen i kristianstad, köper mig en latte på pressbyron, yänker kommer någon kastar jag den rakt i ansikten sen siktar jag på skrevet.

Jag fattar inte varför jag är så rädd i vissa situvationer, jag blir sååååå misstänksam, det kom tre pojkar typ nio tioa års åldern, så tänkte jag jaha, nu ska de råna mig, de små snabba krypen! Sen gick de ut från stationen, då tänkte jag nu gör dom ett bakhåll, en från vrge sida och en bakifrån, helt sjukt, ja jag vet men var kommer allt ifrån?

På tåget satt de två "ny svenskar"
-jag- frågade dom om det var ledigt mitt imot dom, för det stod en stor väska där, och ingen person, då blev han sur
-Ny svensk-Va fan ska ja göra, den e tong!
-Jag- Ja men jag undrade bara, om...
-ny svensk-Ja ja ja sitt

resten av resan var jag säker på att det var något skumt med de gubbarna och väskan med för den delen, ha ha ha ja nu skrattar jag, men när mina inbildningar sätter igån, ja då jäklar va min fantasi kan skena iväg med mig.

Vilda ha de haft det bra hos sin pappa, det verkar fungera bra, hon pratar ofta om han, men hon säger fortfarande Tobbe, han berättade att hon haft två utbrott, det tog jag som positivt att hon vågar. Så keep gooing Vilda Pettersson, tillsammans är vi oslagbara : )

Min kära syster och tyra var med på besök, vi åt mat, snackade, gnällde lite och pratade lite om festen den 4e, min kära lillasyster har fyllt 20, hon och en kompis har slagit ihop så det bli 40års fest! Ja just de Malin, du läser detta, du har väl inte glömt att vi ska svänga de lurviga då!!!!

1 kommentar:

  1. just de jaaaaa :) ska bara fråga om lov ;)

    Vi får förrästen köpa svartpeppar till dig åxå och chilipulver & klipulver eller kanske pruttspray. Då lär alla dumma runkisar hålla sig borta :))

    SvaraRadera