onsdag 18 mars 2009

Jag Älskar Se Vilda med sin pappa!




Innan för något år sedan orkade jag inte se vilda med sin pappa, jag hade en kännsla av att vi konkurerade med varandra, och hon var ju hos mig alltid så när hon träffade honom var det bara han som gällde, det kunde göra mig ledsen och att jag kände mig utanför och som en dålig mamma.




Nu Älskar jag att se vilda med sin pappa, hela hon lyser, hon älskar det, han med för den delen. Deras band är otroligt starka, trotts slitningarna de har haft. Självklar vill hon att pappa ska göra allt när både han och jag är där, nu känner jag men gud va skönt, låt han få pröva, låt han klä på henne, tvätta henne laga maten, ja allting, jag får ju göra det sen igen, jag brukar tänka inom mig att hon TANKAR, hon tankar upp sin pappa tank, för hon vet inte var, när och hur de ses nästa gång!




kram


3 kommentarer:

  1. ens egen pappa är alltid ens egen pappa...

    SvaraRadera
  2. Va kul o va skönt att du känner som du gör nu:)

    SvaraRadera
  3. Fan, vad bra tänkt! Jag ska apa efter... Kram på dig! Diana

    SvaraRadera