torsdag 12 mars 2009

Förviring!

På mötet ikväll var temat förvirring, ja kan jag känna igen mig i, förvirrad i mina känslor, samtidigt som jag börjar få någon slags livskvalite och ett bättre mående. Frågar någon mig.
-Vad ska jag göra för att må bättre, sluta med ett visst betende.?

Jag kan inte svara för vad som är bäst för den personen, men jag kan tala om hur jag har gjort under dessa åren.
  • Prata,Prata,Prata
  • Går på självhjälps möten
  • Läser
  • skriver
  • skrattar
  • släpper taget
  • pratar med mig själv högt, framför spegeln
  • ber om hjälp
  • Är ärlig om mina kännslor
  • sätter gränser
  • leker med mina flickor

Vissa dagar mår jag sämre andra bättre, men gör jag en avläsning just nu så är jag GLAD och FÖRVÄNTANSFULL, vet inte varför, skiter i varför bara skönt att få vara det. Och nu ska jag dra mig ut i köket och tillaga en utsökt milkchake alà Mia.. ruggit bäst är jag på dem!

Jag är en rolig vän

jag är vacker

jag är seriös

tack för en härlig dag

tack för min förmåga att hitta er bra människor runt mig

tack för livet

hjälp mig se klart

hjälp mig släppa taget

hjälp mig göra det som är bäst för mig

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar