lördag 14 mars 2009

Självömkan=Självklart


Just nu vill jag tycka synd om mig lite, jag tycker det är trist nu ikväll, jag skulle vilja trycka i mig massa godis, men de kan jag inte för då blir jag tjock (skämms till och med för att skriva det, tänker att du ska tänka, tjock? kan hon va rädd för något hon redan är?) jag vill inte tröstas inte få medhåll nu, jag vill bara spy lite...

Tycker det är bajs att sitta här en lördag kväll, sakna T, ensamstående mamma till två små barn, 24 år och ingen vettig utbildning eller framtid! ooooooo nu tycker jag jag hör de nya grannarna spela, fan jag vill inte, det luktade dött i trappen nu med, va e detta! saknar min gamla granne som jag aldrig såg : ( du e bäst!

Undrar när det onda ska gå över... nä nu har jag spytt klart, ska gensat skriva ner tio saker jag är tacksam för.


  • Min nykterhet

  • Mina friska barn

  • Mina fantastiska vänner

  • Mina systrar

  • Tyra

  • Alla som tror på mig

  • Min lägenhet

  • smyckes agneta, för fint sammarbete

  • Min mamma och pappa

  • 12-stegs programet

  • min nya kläning

  • min fina vette som vakar över mig

oj då blev en för mycket kan nog inte skada...



Jag är en kreativ kvinna


Jag är vacker på insidan och utsidan


jag mår skit bra


tack för jag kunde skriva ner tio saker


tack för jag snart kan gå och lägga mig, och sluta tänka


tack för jag har ork att skriva


hjälp mig känna mig trygg imorgon


hjälp mig inte ta åt mig av skiten vissa spyr över mig


hjälp mig med mitt tålamod med trotts


kram

2 kommentarer:

  1. en tjockis!!!!! men va fäään Mia. Om du är en tjockis så äår jag jättefet och så jävla ful!!!

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är!Kram "smyckes Agnetha"

    SvaraRadera