torsdag 26 mars 2009

SMS

Jag förstod att jag inte skulle få fortsatt svar på sms igår.
För något svar på det finns ju inte.
Det finns ingen logik.
Du ser ingen möjliget i att reparera vår relation. Nej ok vad ska jag göra?
Kommer aldrig förstå bara!
Okej om jag hade varit otrogen eller lugit för dig.
Men allt som hände var ju för min rädsla att mista dig som jag älskade mest i hela världen var så stark och stor och min förmåga att ta din kärlek till mig fanns inte där.
Jag kunde inte hjälpa det.
Förlåt än en gång. du har sakt jag är den rätta för dig.
Varför stöter du bort mig. Sluta nu Snälla.
Jag ville inte skada dig.
Jag ville bara känna den kärleken du sa du kände.
Och ju mer jag hittar mig själv.
Ju starkare känner jag att du fattas mig.
Det finns ingen annan jag vill vara med

2 kommentarer:

  1. Ja, vad säger man...kärlek är inte enkelt och veta hur man ska betee sig och säga är en hel vetenskap, jag önskar att det fanns en manual eller att man kunde programera människor...kramar

    SvaraRadera
  2. Instämmer....tänk om man slapp vända ut o in på sig själv för att hitta rätt ord o för att få till det o för att våga fråga eller diskutera!!! Fy fan det får aldrig va enkelt.
    Tänker vi för mycke...svar ja men man man kan ju inte stänga av o man kan ju inte hugga huvet av sig!! Fortsätt vara stark o ta ingen skit!! Heja Grynet. Kram

    SvaraRadera