torsdag 26 mars 2009

Mia Olofsson världens starkaste tjej... så småning om!


Du som har sett mig idag har nog tyckt jag ser pigg ut, du har nog sett mig le, gått rask takt. Den raska takten gick jag för att snabbt komma hem stänga dörren pusta ut, GRÅTA, helvete vad jag känner mig ledsen för tillfäligt, det känns bara som allt jag gör blir fel, och vad jag än gör så saknar jag honom.


Jag stååår inte ut aötså, när ska det onda ta slut! Jag trodde det skulle göra mindre och mindre ont, men för varje dag blir det nästan värre och han ville inte! HAn vill inte ens försök, men va fan, e jag så hemsk? HUr kommer jag någonsin kunna bli tillsamans med någon annan, Jag gråter så det gör ont i halsmusklerna och snor rinner från min näsa.


piss piss piss


Jag får dåligt samvete med, de finns så mycker sjukt och hemskt som händer där ute och jag sitter och lipar för kärleken! Men ja så får det vara på något sätt så tror jag inte min smärta blir lindrigare fören jag har gått igenom den, jag har flytt genom, mat, sex, godis, alkohol och droger hela livet, för första gången får jag gå igenom n¨got jobbigt och genomlida det. Min tro är att jag ska va så sjukt stark när detta är över så jag kan brottas med vad som hälst.


Mia Olofsson Världens starkaste tjej!

1 kommentar: