torsdag 19 mars 2009

Jag får nog stanna här!


Varit inne på min ny blogg sida nu, jag gillar inte den, den är svår, och teckensnitten och justerningarna blir inte som jag vill ha det. Anledning att jag ville flytta är för att på denna blogg sida kan jag inte se hur många som läser, bara du som kommentera.


Så om du är här och läser, gillar det jag skriver, tycker jag e skum och du förstår ingenting av det jag skriver, eller helt enkelt bara ÄLSKAR mig så säg hej, våga komentera det går anonymt, fast jag vill hälst inte ha några elaka komentarer det gillar jag ej!


Jag tror jag bor kvar!

7 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR din blogg :)Fast de vet du redan om ;)Kram kram Monica

    SvaraRadera
  2. Kommer fortsättta läsa var du än är o lovar att kommentera så du kan ha lite koll på hur många som är inne...det är ju kul o veta. Jag har runt 60-60 besökare om dagen o du ser hur få det är som kommenterar:(
    Tröjorna säljs på en sida med klart material, man bara sätter ihop tryck o texter o man känar inte mycke på det.
    Dina smycken är fantastiska o jag tycker du ska sätta upp en riktig shop till det....Vildaviola!! Tänk bara va reklam vi kan göra genom alla bloggar vi läser osv!! Cooolt
    Hoppas ni haft en superdag!! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Hej :) Du vet att jag läser .. hehe..

    /Helena

    SvaraRadera
  4. aa ja tror ja ska sluta nu, här har man xett fram emot flytten! f-i.a

    SvaraRadera
  5. Jag läser då och då, men det har du nog redan förstått. Jag gillar verkligen dina snygga och roliga bilder.
    Vi hörs/Agnetha /Design atenga

    SvaraRadera
  6. Jag älskar dig Mia! Du är grym!
    /Anna

    SvaraRadera
  7. klart du ska stanna om du vill.. :)

    SvaraRadera