söndag 22 mars 2009

Fan...... va snabbt det kan gå....


Till att vara där jag var innan till där jag är nu, för tillfäligt har jag slagit så frukansvärt hårt på mig själv, jag måste komma ihåg att jag är mänsklig och förtjänar att må bra och unna mig saker, men jag ska försöka unna mig något gott när jag är i andras sälskap, annars tappar jag kontrollen direkt.


Tackasamhets lista


  • Att jag lever

  • Att jag har båda mina barn hos mig "alltid"

  • Att jag är nykter och drogfri

  • att jag kan se

  • att jag kan höra

  • att jag gått ner det jag skulle

  • att jag känner känslor, inte bara dåliga.

  • Jag har fantastiska vänner

  • jag får vara med i 12-stegsprogramet

  • jag mår tusen gånger bättre än jag någonsin har gjort

  • Jag är energisk och har mycker energi jämnfört med innan (soffpotatis)

  • Att jag hittar ett sätt att ta mig ur det jobbiga genom att påminna mig pom ett fåtal saker, jag har många fler saker att vara tacksam för, men här är några så jag inte glömmer!

Bilden ovan är på Vilda och Viola när jag ska bada! ja va gör man.....

1 kommentar:

  1. Kära vän, det kom en och annan tår när jag läste hos dig med :-)
    Det var lite som att läsa om mi själv när det begav sig..
    Jag är sjuk idag så jag kommer inte sitta så mycket vid datorn. Ville bara svara dig!!
    Kram

    SvaraRadera