måndag 23 mars 2009

God morgon! Snart e de påsk!





När jag vaknade idag av att solen värmde mig var gårdagens ångest och jobbiga borta på noll tid.

Idag är det nya dag, nya möjligheter och det kommer bli en bra dag!

Har saknat honom stundvis i helgen, men det går bättre och bättre. Så honom i fre eftermiddag, av atomatik blir jag glad när jag ser han snabbt, sen kommer ledsamheten efter en liten stund.

Vilda har nog halsfluss, ska kika det idag, Hon har varit lätte häning och ledsen och ont i halsen, denna hösten/vintern har vi varit sååå mycket mer sjuka än vad vi brukar. En släng av något brukar vi ha men nu hr vi fått lite av allt, ett par gånger : (

Fia hjälpte mig igår att fixa så jag kunde se hur många som är inne och kikar på min sida, så därför känner jag mig lite nervös för tillfäligt när jag skriver, lite prestations krav, men om jag skriver ner det här kanske det släpper, jag vill bara hitta mitt flöde, skriva det som är jag, och få ner mina tankar, bra som jobbiga.

Nu är det dags att kramas med barnen!

4 kommentarer:

  1. godmorgon! Dutti Fia fixar :))

    Skönt att du är piggare idag, ring sen när du pratat med farbror dr. Tänk om du får komma till en snygg doktor...de ä ju kanske kul ;)

    Pussen å kramen

    SvaraRadera
  2. ha ha ha, har ni aldrig varit i satn hos doktorn, det finns ingen snygg hör, bara fosiler : ) nu ska jag kyfta telen och ringa dig snygging! puss

    SvaraRadera
  3. Men oj va fina ni är:) Kramen

    SvaraRadera
  4. ååååååååååå va fina ni är!!!

    SvaraRadera