lördag 14 mars 2009

Så bra dag.. men gud va tomt det blev nu då!

Hela dagen har jag varit i farten, åkt bil, köpt latte provat käder sprungit ner IKEA , Hinner inte hem förens Vilda somnar.
- Mamma får jag sova i din säng inatt? snälla?
-Mmmm inte för att du vill det utan för att jag vill krypa ner hos dig ikväll.

Ska bli så skönt.

Hittade en jätte söt kläning som jag inte tänker visa här, men fin e den iallafall, den ska jag ha imorgon när vi ska på Fias lillasysters kalas.

När jag åkte förbli T nu när jag kom hem, var det mörkt, kanske några ljus tända, jag vet han har sina barn men min första tanke va, Jaha han har ny tjej där ikväll! sluta jag vill inte tänka så det gör för ont, jag vet att vi älskar varandra, det kan jag känna och att det är så sjukt fel att vi inte ens pratar, vi som hade det så mysigt och roligt ihop!

Minns när vi gick i skolan ihop, började vi 8 körde vi kvart tio i för T är svårväckt på morgonen, men hela vägen till skolan spettade vi kim larsen på stereon, this is my life! himmel va vi sjöng, överöstade stereon och varandra! härliga skratt vi fick då.

Jag hatar att sakna honom, känner mig misslykad då!

nu orkar jag inte skriva mer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar