torsdag 19 mars 2009

Heldag i Valjeviken, med en liten rast i stan




Varit hos älsklingsmalin typ hela dagen, käraste syter och Tyra har med varit med. Sen traskade jag in till stan, tjatade lite med Fia, hon avsäger sig viola om hon gnäller nästa ons : ) så jag har bestämt att Viola är snäll bebis mellan sex och åtta på onsdagarna hädan efter!
Jag var så sugen på något gott idag, redan när jag vaknade och suget satt i hela tiden, Malin köpte en buddapest till mig och kakor till dom, jag åt den helt sjukt gott va det med, jag har sakt hur länge som hälst att jag vill ha en sån, ha ha ha nu har jag ätit den med!

Jag kan trösta mig med att alla barnen smakade och Malin med liten bit!

Vi gjorde egna latte idag, skit enkelt, bara värma mölken i mikron och skaka i en shake, wallaz latte, helt perfekt, kunde inte bli bättre. Så ja det har varit en bra dag, Viola kom nyss hem nu, tänker lite på honom, men inte överdrivet, skrev sms innan jag var stolt över han som pappa, kännde mig ingenting orolig för viola när hon är hos han, ville bara han skulle veta det.

härliga bilder på vår goda fika!

jag är bäst
jag älskar mina vänner
jag är omtänksam
tack för en bra dag
tack för all hjälp jag får
tack för jag börjar må bättre
hjälp mig ta vara på morgondagen
hjälp mig vara tacksam
hjälp mig vara nöjd med mig själv
kram

2 kommentarer:

  1. jag har haft det jättetrevligt hela dagen.... tills kroppen sa nej!! aha...!!!! de va kakan som gjorde det..den lille rackarn!!! Nu ska kakfan få ;)

    SvaraRadera