torsdag 26 mars 2009

Somnade i soffan med kläning, smink, ja hela tjosan!

Vaknade vid kvart över 2, av att jag låg på soffan ihopskrynklad och väldigt väldigt törstig, tog mig upp fick av strumbyxor och på med slappe brallor, sen kommer jag inte ihåg mer. Vaknade sen 6 i morse på soffan igen!

Jag har sovit iallafall.. är helt seg i hjärnan, känner mig nästan bakis, tror jag drack för lite vatten igår.

  1. Jag måste få tag i min syster idag
  2. Lämna vilda på dagis
  3. Gå och handla *superviktigt*
  4. Hänga tvätt
  5. Tvätta svart maskin

Nu ska jag tillagaen riktigt god milkshake, och en varm god kaffe!

2 kommentarer:

  1. en natt på soffan... jag har haft en natt i Alvas säng. Hon va megadålig igår kväll :(

    SvaraRadera
  2. DU är duktig du Mia, Vi tvättar oxå idag. Ses snart :) Puss Helena

    SvaraRadera