måndag 23 mars 2009

Trött


Mitt mående just nu?!


  • Trött på att känna mig som ett öppet sår

  • Trött på att vara dramatisk

  • Trött på att vara misstänksam

  • Trött på att inte tycka jag duger som jag är

  • Trött på att vara orolig för vad andra tycker och tänker om mig

  • Trött på att vara orolig

  • Trött på min känsla av tomhet i själen,sorg och glädje mellan varven

  • Trött på mig själv

  • Trött som mamma

  • Trött på att vara fattigast, och leva på andra

  • Trött på soc-bidrag

  • Trött på längtan att vilja bort, inte kunna njuta av här och nu

  • Trött på Ångesten

  • Trött på influensor som dyker på oss jämt och ständigt

  • Trött på att inte känna mig hel

  • Trött på att vara rädd

  • Trött på att vara trött

1 kommentar:

  1. Trött på att vara orolig för vad andra tycker och tänker om mig...

    jag har ända sedan den dagen jag lärde känna dig tyckt jättemycket om dig. Du är snäll, varm, omtänksam, rolig, galen och en helt underbar vän. GLÖM ALDRIG DET!! :)

    SvaraRadera