måndag 23 mars 2009

Orka du inte läsa min tunga skit.. vänd.. jag måste ha ut den!

Vad är det i mig som inte stämmer, jag känner mig så ledsen och sorgsen, som om allt i världen vildade på mina axlar. Konstant oro, sitter och lyssnar på lars winnerbäck nu när jag skriver, massa minnen från vildas pappa med honom, och det jag skriver här på blogg river nog upp en del, pluss att Vilda får kontakt med honom nu igen, mycket gamla känslor som varit frysna, ilska, besvilekse, saknad, många ?????? och funderingar, de flesta av mina frågor vill jag inte ha svar på, vet redan inombords hur det låg till.

Samtidigt som jag tänker mycket på detta med T. jag saknar ju honom, känns inte som att jag kommer acceptera att det är som det är, och så länge jag inte acceptra det kan jag ju fan inte gå vidare.
Såg hans bil idag, förmodligen va han och fikade, jag kännde mig så jälva sårad och övergiven när han kan sitta där och skratta, leva sitt liv normalt, träna, ja bara göra vad han vill. Medans jag druknar i tvätt, blöjor, räkningar och barnskrik!!!!!!!Gråter när jag skriver, vill ju inte missunna honom att ha det bra men vi bestämdee ju detta ihop, vi skulle ju vara en familj, men var är han nu`?
Jag blir bara så ledsen känns inte ok. Måste vända detta nu, måste tänka att det får vara hans förlust att inte umgås med oss underbara!
eller att se det som så att jag har möjlighet att träffa mina barn presis alltid, och räkningarna kommer, men jag betalar fan i mej dom, och de väl tur dom kommer, det betyder att jag har bostad, och el och telefon!

5 kommentarer:

  1. Usch Mia..blir lessen när jag läser detta..Tänk på att det är han som förlorar en sån snygg o fin tjej..och barnen då...låt han sitta där i sitt fik o skratta o ha det så kul..Jag vet hur du känner det..har varit med om samma sak..och alla tankar o frågor bara snurrar runt i huvet :(En vacker dag kommer han till att inse vad det är han förlorat!!!Du har massa fina vänner och en bra syster som verkligen hjälper dej att försöka glömma lite genom att hitta på saker o ting och det är ju bra :) Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Åååå gumman livet är fan inte rättvist o du har all rätt ivärlden att va bitter o ledsen. Det betyder ju inte att du tycker illa eller mindre om ha för det.
    Men hur kan man tro att man har ett val o ta ansvar för sitt barn, det är något jag aldrig fattat o det händer hela tiden. Har flera kompisar som varit i den situationen o jag blir lika förvånad varje gång! Har man barn så är man ju mamma eller pappa 100% inte 70 eller 25??? Du är ialllafall fantastisk o underbar med dina barn!! Kram

    SvaraRadera
  3. Malin pratade så varmt om dig när hon var här uppe så jag var tvungen att kika in. *vink*. Vill bara säga att det slår tillbaka en dag, en dag får han stå där med hundhuvudet. Man kan ju alltid hoppas att han inser det själv. Så jävla tragiskt.....Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. men titta kamilla har åxå hittat hit! :))

    Hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa! Och vi måste hitta på något som får dig att rensa bort alla onda tankar! Släng ur dom på mig i värsta fall. Jag tar dom, sväljer, spottar ut och sen finns dom inte mer.
    Tycker inte om att det är han som ska välja. Finnas eller inte finnas där. :( grr

    Puss och kram i massor från hjärtat

    SvaraRadera
  5. Tycker att du e modig och stark som kan sitta och skriva om allt negativt som har hänt i ditt liv, och inte mist hur du känner inom dej de e inte de lättaste att göra. Allt kan bara gå åt de bättre hållet. lycka till me allt// Lotta

    SvaraRadera