torsdag 19 mars 2009

God morgon


En lysande vår dag igen, tagit nytt beslut idag, vad som än händer i mitt liv IDAG ska jag inte ta första drogen.


Det känns bra idag, jag ska snart lämna vilda på dagis, tänkte gå dit i min såklallade "pyjamas" men det är de ju ingen som vet, och skulle de veta så, och! hihi


sen ska jag hemmåt, måste hänga lite tvätt, och slänga in ny, göra mig iordning och dra mot wallaz.bloggg.se i valjeviken, där ska vi sitta ute Malin ska dra fram ute möbler och bara götta oss i solens strålar. kanske kan vi få lite färg på köpet!


2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå sitta ute med er... Vi har oxå fint väder, men tråkigt ensam :( haha ..

    Ha en bra dag gumman, det e du alltid värd!
    Puss Helena

    SvaraRadera
  2. Gud va skönt...ha så mysigt!
    Å tack för igår hoppas naglarna blev fina:) Kram

    SvaraRadera