torsdag 12 mars 2009

hu jedana mej vilken dag!


Idag åte Malin, Alva och Freja ha nu en jätte trevlig resa!

-Skulle du hamna i knipa MAlin, vilken slags knipa som hälst : ) så har jag lagt ner en överaskning i resväskan till dig.


På bebis gympan i dag kom tidningen, mmm inget jag gillar presis, så blir det en sådan snygg bild på mig i tidningen när jag ligger på rygg och har viola på mina vader. helt ok om jag haft byxor på mig men i kjol är det inte skysst!


Efteråt lååånng fikan, Med syster, Catrin Jannie och Helena, så längesen vi alla gamla kompisar kunde träffas så och bara tjata lite.


Dagens stora händelse är att jag träffade T, ja det jag fruktar mest nu för tiden har nu hänt, och det gick bra, vi pratade lite, ett par gånger hade jag gråten i halsen, men orkade inte gråta just då, så jag svalde undan lite. Sen såg jag honom en gång till, fast då hade han sina barn i bilen och vilken lycka det var att få se dom, gud vad dom vinkade. Givetvis saknar jag dom med jätte mycket.


Just nu är jag nog lite uppriven och saknaden blir alltid större när jag ser vad jag saknar. Ikväll ska jag på Acoa möte. Det är alltid skönt att komma iväg och lyssna på andra och bara sitta en lungn stund och tänka på hälst ingentin!


Fick en sån sjukt snygg bild på syster och Fia, när vi sitter på alis, jag hatar idominsalva! tycker det är skit fult att måla läpparna med och sandra och fia gör alltid de! ha ha så här snygga va dom!

3 kommentarer:

  1. Hej, glömde att kommentera detta innan,vad trevligt att du kikade in från Malin. Jag stalkar ju hennes blogg titt som tätt ;-D Välkommen.

    Åh Idomin, tänk vad tubar man har avverkt av det där.

    SvaraRadera
  2. Haha ja Idomin hade jag alltid i fickan i skolan kommer jag ihåg vilket oxå har gjort att jag nu inte pallar känna lukten av skiten:)
    Kul o se dig idag...du är alltid så pigg o snygg!! Natti Natti:)

    SvaraRadera
  3. hahahahahahahhahahahahhaha det ska jag ha
    länge hahahahhahahha

    SvaraRadera