onsdag 18 mars 2009

M M M




SÅ härligt med vår, solbrillorna på, vagnen i högsta hugg och ut och njuta! För varje gång lyckas jag bli förvånad över den härliga känslan ett byte av årstiderna ger mig, det spelar ingen roll vilken, jag gillar alla fyra övergångarna.




Fika på ritz, med Malin barnen, och så fick jag träffa Lisen, mycket mycket trevlig tjej, så jag och fia satt och var sugna på lite tjej kväll, hoppas vi kan få ihop det och träffas, det hade varit kul.




Fia fixade mina naglar idag, tack tack tack tusen tack! tänk att min bästa vän är både bäst, frisöt och nagelfixare, vilken tur jag hade va?




Pluss jag fick en jätte mysig överaskning innan, jag fick en blomma av en KILLE, så söt så du kan inte ana!


Nu ska jag ta på brillor ut igen lämna vilda hos sin pappa... jag är fantastisk!




Puss

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå ha tjejkväll, blomma? hmm.. nyfiken jag blev nu Mia...
    Ja Fia hon kan hon, en väldigt bra tjej & vän det där..
    Du hinner mkt om dagarna du:)
    Har du klockan fel inställd på din dator? Puss Puss Helena A

    SvaraRadera
  2. iiiiiiiiiiii vilken fin blomma!!!! Den måste va från en megamaxisuperdupersnygg kille ;)

    just de..glömde skriva förut.. det var meningen att vi skulle träffas.. OH YES!!

    puss och kram

    SvaraRadera