fredag 13 mars 2009

känner mig äcklig i kroppen idag!


Igår skrav jag att jag skulle gå t köket och göra milkchake, men när jag bytte om till bekvämare kläder fastnade jag framför spegeln. fan va sjuk jag kan vara iblan. Jag tyckte min rygg hade blivit tjockare från några dagar sedan, och för att inte tala om min häck!!! satan va den hade v'xt, och mitt ansikte hur ser jag ut IGENTLIGEN! nej.. stopp stopp stopp! så ska jag ju inte tänka om mig själv nåt mer, men jag fastnade alltså sket i att dricka milkhake och somnade, vaknade och kännde mig lika dan. Så nu ska jag skriva om det så putts väck, in med lite positiv energi.


Kan säga jag blir sååååååååååå trött på mig själv när jag trycker ner mig själv sådaär, men ärligt ska jag erkänna att innan märkte jag inte ens att jag höll på så hela tiden, nu märker jag det och förändrar det.


"Hade jag slagit så hårt på någon annan som jag slår på mig själv, hade jag suttit inne för mord"


Idag ska jag ha en bra slapp dag med viola hemma här på förmiddagen, sen kommer Vilda hjärtat, det ser jag framm imot, Hon hade namsdag igår Vilda Viktoria Pettersson, och sen har jag Viola Tabitha Thorèn.


Jag har det bra!


kram

1 kommentar:

  1. fan Mia ...för helevete!!!! hade jag vart där och hört dig så hade du fått smisk på stjärten!! DU ÄR jättevacker!! Både på insidan och utsidan och ditt arsle är ju döläckert!!

    SvaraRadera