tisdag 31 mars 2009

jag är lycklig!

Jag är jätte glad och jätte tacksam och stolt över mig själv för....
  • Jag hade en bra morgon med Vilda, bra humör inga krig
  • Gick en promenad hem till min syster, där jag träffade härliga vänner
  • Gick promenad hem från syster, lämnade Viola till sin Farmor
  • Mötte T, allt gick bra, kändes helt ok
  • Åkte till Kristianstad med Tobbe
  • Blev super god Kina
  • Spontan shopping, jätte häftigt, verkligen, Jeans jacka och vildas skinn jacka hade kommit, 2 bodys till Viola, ett par byxor(första klädesplaggen jag haft råd att köpa själv till henne)Solbrillor till Vilda, Skor till mig, Hårfärg till mig, silvriga ballerina till Vilda, och kläder till mig som jag ska ha på lördag.
  • Ett besök på Maxi
  • Kom hem till en härlig vilda och hennes mormor, de hade varit på jumpa
  • Viola kom hem
  • Malin kom en go snabbis
  • Färgar håret just nu
Ja som du ser har jag haft massor att vara glad över idag, och jag kan vara glad över dessa saker för jag tar mitt ansvar och är drogfri, hade jag varit aktiv narkoman idag (peppar peppar ta i trä) hade jag aldrig fått uppleva denna dagen ur denna synvinklen. Jag är såååååå glad!

Jag måste se mer framåt, visst är det jobbigt att träffa T, men va ska jag göra? han vill ju för fanken inte va med mig, jag måste acceptera det, det är fullt möjligt att vi blir tillsamans i framtiden, jag har faktiskt ingen aning. Men jag hade blivit glad för jag älskar honom, och saknar honom.

En stor kram till dig Fia som behöver lite ompyssling ikväll.

Jag är med stolt över mig själv som har så jätte fina vänner, ni vet alla vilka ni är.
kram

3 kommentarer:

  1. du var så jättefin förut!!!! Puss och kram, vi hörs i morgon!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul du haft fullt ös idag då :)Vad hittade du för klänning tills på Lördag??Vi synns då Mia :) Kram

    SvaraRadera
  3. tack ja har ont aj aj aj

    SvaraRadera