fredag 20 mars 2009

Jag bygger faktiskt om i min hjärna!




Jo en totar renovering, pluss en regäl hjärntvätt är vad som behövdes på mig, men fortfarande finns det bitar som är värre och svårare att hantera, blev maktlös inför nötter med choklad på ikväll, ångesten steg mig över huvudet, jag var tvungen att gå hem!
På vägen hem gick jag i uppförsbackar, tog lite omvägar och kämpade så svetten nästan rann, både vilda och viola på vagnen med förstås, men ändå slog jag på mig för de här jävla nötterna, jag ville spy, men det kommer jag inte göra idag, det är bara så sjukt tråkit att den biten inte blivit så mycket bättre, lite bättre är det men inte bra.

jag gick inom min favvis innan med, då klippte hon vilda, som vanligt blev det jätte bra, vilda ville ha slinga, klart hon får slinga, vilda ville ha grön färg klart hon får grön färg, vilda behövde en slags inpakning, vilda(mest min) fick inpakning med!
Annars har dagen gått och det har varit mycket röj här hemma, sotera rensa slänger, jag älskar att slänga saker, det blir så härligt stilrent utan massa plock, sålde ett smycke till idag SINNESRO stod det på det, kul.

jag är en bra mamma
jag är bra på att sotera
jag är bra på att gå
tack för en bra dag
tack för min energi
tack för de stunder jag känner ro
hjälp mig vara tacksam över mitt jobb hitils imorgon
hjälp mig göra sunda val
hjälp mig ta hand om mig själv ovh barnen
kram

2 kommentarer:

  1. Kul att du sålt ett till smycke!!! Grattis!!
    Vet du.... om man inte äter kött så bör man äta en näve nötter om dagen. Så sluta gegga med dina revbenspjäll å är nötter å corn ;)

    SvaraRadera
  2. Du som är så fin!! Jag vill så gärna köpa ett smycke oxå, vi får titta på det nån dag. Godkväll:)

    SvaraRadera