måndag 27 april 2009

23.54

Snart är dagen slut, det har varit den tyngsta på länge, känslomässigt återfall både i tankar och beteende.

Tack ni som fanns hos mig under dagen, dagen höjdpunkt var att Fia kom på kvälls kaffe, jag och Vilda försökte få henne att sova över, det är så mysigt när hon "råkar" somna framför tv, och jag "råkar" glömma väcka henne. he he men hon va tvungen att åka hem, det gjorde inget det var mysigt ändå.

Kanske blir Göteborg i helgen, det ser jag fram emot, OOOO va vi ska mysa då Helena bara slappa och fika puss.

jag är en värdefull kvinna
jag förtjänar att må bra
jag är vacker
tack för dagen snart är slut
tack för mina fantastska vänner
tack för sinnesro bönen
hjälp mig må bättre imorgon
hjälp mig ta vara på dagen
hjälp mig se mitt sanna jag.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar