onsdag 8 april 2009

Hmm var tar jag vägen???

Tiden går så snabbt, nu är det redan onsdag igen och dagen har bara runnit iväg, som de flesta andra. Har varit med min lillasyster hela dagen, det har varit mysigt, jag är så glad för att jag har henne. Jag kan ju typ göra vad som helst mot henne hon måste ju ändå va min syster, mwhoo!!! nu skojade jag, jag är väldigt snäll mot henne fakriskt.

Vilda det busfröt är hos sin pappa, tack och lov att jag låter henne träffa honom, hon är så stolt när hon ska dit :)

Violas farmor har varit här idag, för viola hade ett märke på kinden igår, jag smsade T frågade om han visste var det kom ifrån, då kom hon och skulle kika på det, sen kom hon i morse för hon hade inte kunnat sova inatt. Hon lovade mig att dom inte hade skadat viola och att dom behandlade henne som en ängel när hon är där, ja men självklart, jag har aldrig trott något annat. Hur som hälst så var det trevligt med en kaffe med henne hon är rolig och spontan, jag får mig många goda skratt när jag lyssnar på henne, hihihi måste le nu när jag tänker på hela situvationen med Violas märke på kinden : ) vilken stress ett sms kan utlösa!

Mmmmm känner doften av kaffe, väntar på Wallaz vi ska dricka och tjata lite med varandra.

Och nu fick jag ett sms, gud va nyfiken jag blev, måste dra.
puss

1 kommentar:

  1. Ja tänk ändå..bara för ett sms fick du en trevlig stund med Violas farmor..så det va ju kul :)

    SvaraRadera