lördag 18 april 2009

Har jag sjuk humor?

Fick sms igår, jag skrattade så jag höll på att kikna, jag brukar inte skratta åt sådana sms men detta tog priset.

Tre kvinnor samlas, en singel en förlovad o en gift, dom betämmer att dom ska pröva hur man tekniskt bäst förför en man.
De bestämmer att samma kväll ska dom ta på sig en svart body i läder, högklackat o välmålade ögon o sen ta emot gubben när han kommer hem.......
Dagen efter samlas dom för att berätta hur det gått....
Singeltjejen: så fårt han öppnade dörren å såg mig i läderbodyn kastade han ner mig på golvet o vi älskade 4 gånger.
Den förlovade: kände mig lite pinsam i läderbody så jag tog en pälskappa över, när han kom hem så öppnade jag pälskappan så han kunde se vad jag hade under, han blev tokig av lycka o bar in mig i sovrummet där vi älskade 2 gånger.
Den gifta: ja du (med besviken röst) jag tog oxå på mig läderbodyn o sminkade mig .....
När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog fjärrkontrollen i handen o sa :
hörru Batman, vad blir det för mat idag ??

3 kommentarer:

  1. :-D. Väntar på er, min telefon stulen så det går inte att nå mig :-(

    SvaraRadera
  2. hahahahahahhahahahahahahahahahahahahaha

    SvaraRadera
  3. Moooaaahhhhaaahhaa! Underbart:o)

    SvaraRadera