onsdag 29 april 2009

Jag står inte ut med mig själv

5 kommentarer:

  1. Uuuuu va jobbigt!! Du vet väl att du kan höra av dig när du har tråkigt så kan vi alltid gå ut o gå eller fika eller så...om jag inte jobbar vill säga:) Hoppas du snart känner dig bättre o glöminte att se fram emot helgen i Göteborg....fan va mysigt ni ska ha:) Kram

    SvaraRadera
  2. och nu fick jag jättedåligt samvete som inte kom upp!!! Fan åxå!

    SvaraRadera
  3. Vi fixar våran Time out i helgen, ska bli så härligt. Totalt förbud på att prata om nåt negativt. ALLT ska gå o glädjen tecken. :-D

    SvaraRadera
  4. Fan Mia jag är jätteledsen, gråter. Tänker hur fan lyckas hon att vända P barn mot mig oxo.

    Känns bara för jävligt dom känner ju inte mig, känner en sån obeskrivlig jävla ilska att man får o kan göra så mot en person.

    Jag gör så rätt som väljer bort detta.

    SvaraRadera
  5. Du måste lämna det sjuka och gå till det friska, om du ska hitta dig själv.

    SvaraRadera