måndag 20 april 2009

spindel fobi


fy fy fy fy fy fy fy fy jag hatar spindlar, de spänner i hela kroppen på mig och jag blir yr. Det vandrade en stor spindel på mitt golv nyss, jag var tvungen att döda den för annars hade jag fått panik om jag inte vetat var den var och jag vågade inte fånga den.

Jag mår illa nu och tycker mig kännas kryp överallt, sen inbillar jag mig var den har varit, var den kommer ifrån, hmmmm tänk tänk, hela tiden, men jag bestämde mig för att den kom med bananerna jag köpte idag. Hädan efter blir det bara paketerat mat hit, typ choklad eller godis, glass är med ok, men inget annat.

fick gå emot min fobi och leta bild på nätet efter en spindel, jag ville egentligen inte ta upp en bild på en sådan äcklig sak, men fia har redan förpestat datorn med värre bilder :)

1 kommentar:

  1. Hej!

    äntligen tror jag att jag kommit på hur jag ska göra för att kunna kommentera din blogg!

    har följt den ett tag nu och jag förundras över hur öppen och ärlig du är. det är verkligen modigt!

    hanna (acoa)

    SvaraRadera